FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie MF - Forum dla Młodzieży i nie tylko 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
 
Regulamin

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum MF - Forum dla Młodzieży i nie tylko Strona Główna -> REGULAMIN

AdminCezar
Administrator
Administrator



Dołączył: 27 Wrz 2005
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Śro 22:52, 19 Paź 2005    Temat postu: Regulamin
 
I. Postanowienia ogólne:

Na Forum udział może brać każdy, kto się zarejestruje. Udział w Forum jest bezpłatny. Osoba, która przy rejestracji wypełnia formularz powinna podać prawdziwy adres e-mail, który jest niezbędny do prawidłowego korzystania z Forum (konto aktywowane jest linkiem w mailu, zmiana hasła potwierdzana jest także tą drogą itd...). Nick, który podajesz podczas rejestracji nie może być wulgarny ani obraźliwy, nie może to też być adres strony. Użytkownicy z takim nickiem będą usuwani. Serwis Młodzieżowe Forum nie wykorzystuje żadnych danych podanych przez użytkowników przy rejestracji w jakichkolwiek celach. Jedynie mail może być wykorzystany do kontaktu ale nie będzie podawany osobom trzecim, jeśli nie wyrazisz na to zgody.

II. Na Forum kategorycznie zabrania się:

1. Posiadania wielu kont jednocześnie.

2. Umieszczania treści obraźliwych lub oszczerczych względem KOGOKOLWIEK. Dotyczy to w szczególności:
a) wypowiedzi skierowanych do innych użytkowników Forum;
b) wypowiedzi skierowanych do osobowości prawnych, grup wyznaniowych, mniejszości rasowych, seksualnych itp.

3. Umieszczania treści wulgarnych, przez co rozumie się:
a) niewyszukane słownictwo;
b) pornografię z udziałem zwierząt lub dzieci;
c) treści drastyczne.

4. Uprawiania i propagowania piractwa, przez co rozumie się m.in.:
a) łamanie praw autorskich lub umożliwianie tego innym, czyli:
- udostępnianie cracków i seriali;
- udostępnianie innego nielegalnego lub nielegalnie uzyskanego oprogramowania;
- udostępnianie informacji pozwalających użytkować lub w oczywisty sposób zdobyć rzeczy wcześniej wymienione;
- pytanie o informacje umożliwiające zdobycie/użytkowanie rzeczy wcześniej wymienionych;
b) przypisywanie praw autorskich osobom, którym one nie przysługują.

5. Umieszczania treści niezgodnych z polskim prawem.

6. Umieszczania reklam, z wyjątkiem:
a) działów "Strony WWW", "Twoja strona";
b) miejsca w profilu przeznaczonego na Twój adres www;
c) reklam darmowych stron dla ludności (SETI, United Devices, Mozilla etc.) - tylko duże przedsiębiorstwa a nie małe stronki;
d) reklam instytucji lub akcji charytatywnych (Pajacyk, Caritas, Czerwony Krzyż itd.);
e) sytuacji, gdy ktoś aktywnie poszukuje informacji na dany temat - wtedy w odpowiedzi można zareklamować produkt/firmę/aukcję lub podać adres strony, na której znajdzie odpowiedź - jednak należy znać różnicę między reklamowaniem strony a chęcią pomocy innym;
f) gdy zostanie to uzgodnione z administratorem.

7. Grafika umieszczana na Forum, podawane linki i odnośniki, avatary w postaci graficznej, tytuły, loginy oraz inne pola w profilu (takie jak np. stopka) lub poza nim muszą być zgodne z powyższym regulaminem, w przeciwnym wypadku możesz zostać usunięty z Forum. Pamiętaj też, że to co robisz jest pod ścisłą kontrolą i w przypadku łamania prawa narażasz się na odpowiedzialność karną.

III. Porządek na Forum:

1. Pamiętaj:
a) aby wszelkie problemy i skargi oraz nadużycia regulaminu zgłaszać administratorowi Forum ( [link widoczny dla zalogowanych] ), bądź moderatorom,
b) że Administrator i Moderator to autorytety na Forum - dlatego należy stosować się do ich poleceń, nie należy podważać ich decyzji, ani prowadzić do bezsensownej wymiany zdań próbując dojść swojej racji;
c) o usuwaniu zbędnych oraz starych wiadomości PW.

2. Zanim założysz nowy temat upewnij się że:
a) nikt wcześniej już go nie założył - użyj w tym celu opcji "szukaj";
b) odpowiedź na Twoje pytanie nie znajduje się w FAQ;
c) wybrałeś odpowiedni dział do jego założenia - każdy z działów ma opis określający jego tematykę - jeśli nie masz pewności gdzie umieścić dany temat umieść go tam, gdzie Twoim zdaniem pasuje najbardziej, bądź zamieść go w Forum 'O pierdołach', przeznaczonym specjalnie na taką okazję;
d) nie założyłeś takiego tematu już wcześniej - wielokrotne zakładanie tych samych tematów przez jednego użytkownika będzie karane;
e) dobrałeś odpowiedni tytuł do wysyłanego tematu - czyli nie używaj tematów typu: "Pomocy!", ": (", "Ratujcie" itp. -pamiętaj, że nadając odpowiedni tytuł swojej wypowiedzi umożliwisz szybszą odpowiedź na swój problem;
f) nie pisać tematów bez użycia spacji np. "JakiśTematJakiśTematJakiś...", lub na przemian dużymi i małymi literami np. "JaKiś TeKsT" - dotyczy także zasad pisania postów;
g) Twój temat dotyczy jednego problemu (nie umieszczaj trzech pytań w jednym temacie) - ułatwi to kolejnym użytkownikom na łatwe wyszukiwanie.

3. Podczas pisania należy pamiętać aby:
a) nie umieszczać tej samej wypowiedzi w różnych wątkach (tematach);
b) nie pisać kilku/kilkunastu postów pod rząd! - jeżeli pojawia się potrzeba dopisania czegoś do wysłanego już posta, należy skorzystać z opcji "edytuj" (ikona znajduje się w wysłanym przez Ciebie poście);
c) być precyzyjnym i podawać dokładne informacje dotyczące problemu- Pisz tak, żeby każdy Cię zrozumiał wtedy szybciej uzyskasz odpowiedź;
d) unikać zbaczania z głównego tematu wątku, ze szczególnym uwzględnieniem osobistej wymiany zdań (sprawy prywatne należy załatwiać przez PW);
e) powstrzymywać się od nadmiernego wyrażania dezaprobaty z powodu tematu wątku, poziomu czyjeś wypowiedzi etc. Jeżeli uważasz, że czyjś post narusza regulamin lub prowokuje do tego innych, proponujemy zgłosić go administratorowi/moderatorowi ;
f) nie używać brzydkich słow. Nie obrażać innych, nie obrażać się samemu. Wypowiadać się kulturalnie. Nie używać wulgaryzmów "zagwiazdkowanych";
g) nie pisać slangiem, który ostatnio jest popularny w internecie np.: tesh, jush itd. ? inni mogą się nie połapać;
h) powstrzymywać się od zamieszczania postów nic nie wnoszących do dyskusji, np. o treści "lol", oraz postów będących wyłącznie powtórzeniem informacji podanych już w wątku przez innego uczestnika Forum. Niedozwolone jest umieszczanie postów o treści "Było!", "Szukaj!" bez podania pytającemu dokładniejszych wskazówek (np. linka do tematu, w którym dane zagadnienie było omawiane, lub haseł pomocnych przy korzystaniu z wyszukiwarki Forum/internetowej);
i) podczas cytowania używać odpowiednich tagów [q u o t e] treść cytatu [/ q u o t e], a w przypadku kodów lub błędów [c o d e] treść kodku [/ c o d e]
j) nie formatować niepotrzebnie czcionki (nie pisz pogrubioną czcionką, nie używaj WIELKICH rozmiarów, nie koloruj. Nie pisz postu DRUKOWANYMI literami ? to dla wygody innych!
k) nie używać zbędnych znaków <<, -- itp., ani kilku ??? lub !!!, panuj także nad ilością emotikonek - gdyż są limity z nimi związane;
l) nie wstawiać zbyt dużej grafiki, która może spowodować zniszczenie wyglądu widoku tematu na Forum, unikaj też wstawiania długich linków - zamiast tego użyj tagów [U R L].

4. Podpis (sygnaturka):
a) powinien mieć maksymalnie cztery - pięć linijek tekstu (max. 320 znaków);
b) nie może zawierać banerów i innych grafik lub tekstów reklamowych;
c) nie może zawierać dużych czcionek lub grafik które zmniejszą czytelność Forum;
d) wyjątek stanowić może niewielki emblemat jakiejś akcji, np.: Bykom Stop.

5. Avatary (emblematy):
a) mogą mieć maksymalny rozmiar 100 na 100 pikseli a maksymalna waga pliku to 8000 B (bajtów);
b) zabrania się stosowania jako emblematu obrazków rang (czyli takich które wprowadzają innych w błąd odnośnie statusu swoich postów i funkcji na Forum). Emblemat nie może przedstawiać treści pornograficznych oraz innych, które mogłyby być niezgodne z prawem.

6. Nick (Login):
a) Nick (login) od momentu wybrania i zarejestrowania się pozostaje niezmienny;
b) Zmienić go może tylko Administrator;
c) Administrator może (ale nie musi) zmienić nick (login) na pisemną prośbę Użytkownika z uzasadnieniem. Decyzja Administratora nie podlega dyskusji;
d) Pisemne prośby o zmienę nicka (loginu) od jednego Użytkownika mogą być wysłane do Administratora nie częściej niż raz na rok.

IV. Kary i ograniczenia:

1. Posty i wątki niezgodne z regulaminem będą usuwane lub ich treść będzie modyfikowana przez moderatorów.

2. Awatary, podpisy i inne pola pozostawione do dyspozycji użytkownika również mogą być modyfikowane, a niekiedy blokowane, jeżeli będą zawierać niedozwolone treści.

3. Za zachowanie niezgodne z regulaminem możesz dostać ostrzeżenie, upomnienie pisemne lub w skrajnych przypadkach Twoje konto może zostać zablokowane:
a) Zablokowanie dostępu do Forum (zwane banem) może mieć następujący charakter:
- czasowy określony - konto użytkownika zostanie zablokowane na czas określony przez moderatora w momencie zablokowania. Po upływie tego czasu konto zostanie odblokowane - za małe przewinienia dostęp będzie ograniczany tylko na kilka dni, za większe proporcjonalnie do skali wykroczenia- dłużej;
- czasowy nieokreślony - konto użytkownika zostanie zablokowane na czas nieznany;
- całkowity - konto zostanie zablokowane na zawsze, bądź usunięte z bazy Forum.
b) Konto może zostać zablokowane:
- imiennie - to znaczy że dany nick użytkownika będzie zablokowany - lecz będzie mógł on przeglądać Forum z poziomu "gościa";
- poprzez numer IP - czyli nigdy nie będziesz miał dostępu do Forum, nie będziesz mógł go przeglądać - jeśli jesteś w sieci to blokada na numer IP przypadnie wszystkim, którzy są widoczni w internecie pod tym numerem IP.

W przypadku, gdy użytkownik okaże skruchę i wykaże poprawę - konto może zostać odblokowane według uznania administratora.

V. Postanowienia końcowe:

Administracja Forum nie ponosi odpowiedzialności za treści umieszczane na Forum przez użytkowników. Użytkownik ma prawo do modyfikowania treści swoich postów, nie ma jednak prawa żądać od administracji usunięcia swoich postów, bowiem decyzja o umieszczeniu ich na Forum jest traktowana jako równoznaczna z decyzją przeznaczenia ich do użytku publicznego - jesteś więc odpowiedzialny za to co piszesz.
Korzystając z Forum zgadzasz się z powyższym regulaminem.

Wszelkie sprawy nie opisane w niniejszym regulaminie będą rozpatrywane przez moderatorów wg ich uznania.

Z góry dziękuję wszystkim za przestrzeganie regulaminu Forum

Czy są osoby, które się z tym nie zgadzają?
Jeśli tak, prosze PW do Admina,a konto zostanie zawieszone. Pytam, bo regulamin wchodzi w życie z momentem opublikowania, więc każdy, kto zarejestrował się wcześniej może z Forum zrezygnować. Macie na to 3 dni od momentu opublikowania.

Ostrzeżenie, czyli KOP. To to, co macie tam z boczku w każdym swoim poście.

Jeśli zaistnieje taka potrzeba, regulamin ten będzie uaktualniany.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cezar
Unnormal Ziuuum
Unnormal Ziuuum



Dołączył: 28 Wrz 2005
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Choszczno

PostWysłany: Śro 23:11, 26 Paź 2005    Temat postu:
 
Parmenion napisał:
Jeslibym zaczął nawoływac do gazowania Żydów to np Cezar by się z tego śmiał a Ty [Wiedźma - przyp. Cezara] byś dała ostrzeżenie za nawoływanie do nienwisci. Dlatego wazne są szczegóły. By kazdy znał zasady.

I miedzy innymi dlatego powstał ten regulamin Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

AdminCezar
Administrator
Administrator



Dołączył: 27 Wrz 2005
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Śro 13:37, 01 Mar 2006    Temat postu:
 
Informuję, że została zmieniona ta linijka REGULAMINU:

Cytat:

6. Umieszczania reklam, z wyjątkiem:
a) działów "Strony WWW", "Twoja strona";


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

AdminCezar
Administrator
Administrator



Dołączył: 27 Wrz 2005
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Czw 0:03, 09 Mar 2006    Temat postu:
 
Po ostatnich przezyciach, choćby z Apoletta dadałem tą linijke:

Cytat:
3. Podczas pisania należy pamiętać aby:
[...]
f) nie używać brzydkich słow. Nie obrażać innych, nie obrażać się samemu. Wypowiadać się kulturalnie. Nie używać wulgaryzmów "zagwiazdkowanych"


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum MF - Forum dla Młodzieży i nie tylko Strona Główna -> REGULAMIN
Strona 1 z 1

Wyświetl posty z ostatnich:   
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

 
Skocz do:  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Skin Created by: Sigma12
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin